2023. március 8., szerda

 

Hol volt, hol nem volt, egy lány, aki úgy döntött elkezd élni

 

Kedves olvasó, remélem te is örülsz a tavaszias időjárásnak, nem csak miJ Ez a huzamos idejű borús idő kezdett túl depresszív lenni már számunkra. Remélem mindenki kiélvezi és kiszalad egy picit a természetbe, akár egy néhány perces sétára egy parkba vagy, csak a hátsókertbe vagy egy napsütötte teraszon egy kedves kávé és néhány csodálatos ember társasága is elképesztő hatással lehet ránk.

Nagyon gyakran észre sem vesszük, mennyire gyorsan repül az idő. Én ma ébredtem rá, hogy lassan fél éve, hogy Budapesten halmozom a csodálatosabbnál csodálatosabb barátságokat, emlékeket a kis tarisznyámba, amivel útnak indultam szeptemberben, mint a szegény legény a népmesékben. Nem csak az idő múlására nem eszmélünk rá, arra sem, mennyire megváltozunk egy-egy esemény hatására.

Személyesen rengeteget szenvedtem az önbizalom hiányom miatt. Rettegtem közönség előtt beszélni, vagy akár beszélgetésbe elegyedni egy idegen emberrel, nem is beszélve a segítségkérésről. A napokban ráébredtem, hogy ez a félelem eltűnt az életemből. Megtanultam kérdezni. A múltban rengeteg időt képes voltam eltölteni egy üzletben egy adott tárgyat keresve, mert féltem odamenni egy dolgozóhoz és megkérdezni, hogy mégis hol találom meg, amit keresek. Féltem, hogy butának fogok tűnni. Ráébredtem, hogy senki nem néz butának, csupán egy kérdés miatt, mert nem létezik rossz kérdés.

Első komolyabb fellépésem közönség előtt (a prezentációkat leszámítva a liciből)  az adományboltban történt a Hajóláda-műhely alkalmával.  Megtartottam életem első workshopját! Zonikból kiscicákat készítettünkJ Óriási mérföldkövet léptem meg ezáltal. El sem tudom mondani, mennyire büszke voltam magamra a nap végén! Óriásit dobott az önbizalmamon. Elkezdtem belevágni hasonló tevékenységekbe, feszegetve a határaimat, mert a félelmem fokozatosan kezdett alább hagyni minden kis apró sikerem után.

Most itt állok, magabiztosan az önkéntes kalandom közepén vicces vagy akár tanulságos élményekkel, mert úgy döntöttem leküzdöm a félelmeimet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése